گم کردن پاسپورت در سفر

بدون شک گم کردن پاسپورت در سفر میتواند یکی از بد ترین چیز هایی باشد که میتونه اتفاق بیافته ! اما اگر اولین بار است که سفر میروید و پاسپورت خود را گم کرده اید اصلا نگران نباشید ما در این مطلب قصد داریم به شما نحوه ی دریافت مجدد پاسپورت را در صورت گم کردن توضیح بدهیم .

مشاوره ویزا با ویزادیب

بعد از گم کردن پاسپورت :

بعد از گم کردن پاسپورت اولین کاری که باید بکنید پیدا کردن نزدیک ترین پلیس در محلی که ساکن هستید ، بسیار خونسرد و با آرامش صحبت کنین و موضوع را برای پلیس مربوطه توضیح دهید بدون شک پلیس شما را راهنمایی خواهد کرد و برای درست کردن پاسپورت جدید شما اقدام میکند

دسترسی به پشتیبانی

در شرایطی که نیاز به پشتیبانی ویزادیب و یا مشاوره داشتین ما مشاورین متخصص ویزادیب درکنار شما همیشه خواهیم بود به دلیل اینکه ممکنه در خارج از ایران سفر رفته باشید و این مشکل رخ داده باشد بهترین کار ارتباط تصویری یا تلفنی با کارشناسان ویزادیب از طریق واتس اپ می باشد . شما میتوانید شبانه روزی با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۲۸۹۴ کارشناس ویزادیب تماس بگرید موضوع را شرح دهید بدون شک ما راهکار های بهتری در اختیارتان قرارخواهیم داد .

نتیجه گیری :

یکی از طبیعی ترین اتفاق هایی که در سفر شما ممکن است بیافتد، این است که پاسپورت یا مدارک شناسایی خود را در سفر گم کنید . بدهی است که این اتفاق بسیار استرس زا و نارحت کننده است ! اما باید در نظر داشته باشید که هیچ نگرانی وجود ندارد درصوت پیدا نکردن آن میتوانید از مدارک ثانویه استفاده کنید .

اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیک کنید
1
دریافت مشاوره در واتس آپ
سلام ،
به راحتی با کارشناس مشاوره ویزا در ارتباط باشید
کافیست کلیک کنید
گروه مسافرتی ویزادیب